Djupt ner i soffan

2009-10-08 | 21:37:42 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jisses vilket VÄDER!
Hällregn, blixtrar & dunder!

Jag kröp ner djupt i soffan med en påse "Salta grodor" och spanade in första programmet av "Mammas pojkar".
För det första så kan jag inte riktigt förstå hur man kan utsätta sig för denna typ av dejting. Och för det andra, vilka tjejer är det egentligen som söker till programmet?
Bimbosarna med silikontuttar, jag tror jag dör av skratt!
Ja, varav den ena som arbetar som strippa, vilken svärmorsdröm, ha ha!
Dessutom utstrålade hela hon B I T C H. Det ska bli ett sant nöje att följa programmet.
Förresten, är det några killar o slåss om?!!


En av killarna med mamman vid sin sida i "Mammas pojkar" (Bild: Expressen)

Viktor ville i alla fall inte se ett gäng bimbos slåss om tre pojkar som inte klippt navelsträngen från sina mödrar. Han tog bilen till mamma o pappa för att kika på matchen mellan Djurgården och Frölunda.

Åh, glömde berätta, Wilmas hemkomst! Söta, underbara Wilma! Hon var SÅ glad för att få vara hemma igen, kastade sig runt halsen på Elsa, pussade och kramade på henne. Efter kramkalaset så gick dom två i väg och "lagade" lite mat i deras låtsaskök. Cute!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0