En butik tar form

2009-10-24 | 21:42:59 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Ett bevis på att jag varit aktiv hela dagen - inga blogginlägg!
Jag har helt enkelt inte hunnit.

Vi träffades i butiken klockan nio i morse. Monteringen av inredningen tog snabbt fart likaså penseldragen längs väggarna. Viktor spikade upp rå, liggande panel som ska pryda vissa delar av väggarna. Hela projektet känns väldigt svårt, inget man är van vid till vardags direkt. Men jag hoppas att det kommer bli en mysig, fin och välkomnande butik i slutändan. Innan det är dags att slå upp portarna alltså!

Efter ett par koppar kaffe med tillhörande wienerbröd (butiken ligger precis vid Ica Servett!) så åkte jag i väg för att köpa mer färg. Fick dessutom betat av mitt arbete som skulle ha gjorts klart i går.

I morgon åker syster o jag till IKEA för att komplettera. Måste inhandla glas, bestick o tallrikar till köket. Hyllor o lite saker till barnhörnan ska också inhandlas.

Nu ska jag däremot dra mig mot sängen. Glöm inte att ställa om klockan!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0