Förvaring till tusen

2009-10-01 | 14:44:25 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Fick sovmorgon i morse, vilken LYCKA!
Det är dock fruktansvärt tomt utan Wilma och jag funderar seriöst på att ta närmsta flyg o hämta hem henne :)

Elsa och jag hade blivit bjudna på frukost till Sandra och Lucas men Lucas är fortfarande sjuk. Har själv känt mig hängig ett par dagar + att Elsa är snorig och hostig som bara den. Höstens älskade charm...

Viktor kom hem tidigare även idag och jag fick honom att ringa vårdcentralen till slut. Till och med jag hör hur det knakar från revbenen på honom! Antagligen är det ett par brutna revben och att dom också kommit ur läge, därav knakandet. Låter galet tycker jag!

Han fick en tid på vårdcentralen nu 14.15 och innan dess stack jag i väg och shoppade lite. Först en sväng till IKEA där jag enbart brände pengar på förvaring. Transparenta lådor, lådor i papp och lådor i trä - här ska det organiseras till tusen!
Köpte en trälåda till Elsas rum som jag tänkte hon kunde ha lite böcker i och på den ska jag skriva "Once upon a time...".
På hemvägen hoppade jag in på Allum för att inhandla något i klädväg. Hittade massa snyggt men kom ändå hem med kläder till Wilma. Inte helt oväntat kanske men det är samma visa varje gång.

I kväll väntar Frölundamatch, får slåss om vem som ska dit :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0