Från det ena...

2009-10-10 | 23:24:37 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...till det andra.
Mamma, pappa, syster och jag tog en dagstripp till Hunnebostrand idag. Spanade runt i de tre butiker som var öppna och nosade i oss lite inspiration till våran kommande affärsidé. På tisdag ska vi på första mötet med en av leverantörerna vi har vänt oss till. Ska bli spännande!
Problemet är bara att jag har båda barnen att ta hand om, det går inte riktigt ihop men som vanligt så tror jag att det löser sig!

Åt lunch på Bella Gästis och njöt av utsikten, en perfekt höstdag! Bjöd sedan in oss på kaffe hos Björn och "Dorran" som tillbringar helgerna i Hunnebo. Allting är så mysigt och så perfekt längs västkusten. Trivs som fisken i vattnet men Branäs (och skid/skoteråkningen) ligger varmt om hjärtat det med!

Pappa släppte av mig hos svärföräldrarna. Elsa, Wilma och Viktor tillbringade dagen där så jag har alltså inte bara njutit av havsluft utan även av barnfrihet :)
Svärmor hade gjort (på min beställning) kalops till middag. Kikade på fotbollen. Visst var det tråkigt med förlusten men gú vilken tråkig sport! Det händer ju INGENTING! Tacka vet jag ishockey, Frölunda spelar mot Södertälje på tisdag och på torsdag möter dom Färjestad. Något att se fram emot!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0