Härliga morgon!

2009-10-12 | 11:20:27 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Himlen är klarblå på sina ställen och inifrån köksfönstret ser man trädens färgglada toppar.
Ja, visst är hösten vacker?

Har precis ätit en frukost i min ensamhet, Elsa sover, Wilma är på dagis.
I morse när jag lämnade Wilma så stod det en okänd bil på dagisparkeringen, och från bilen droppade det rejält med bensin ner på asfalten. Det gick i alla fall inte att undgå den där doften!
Vi försökte söka ägaren men hittade ingen som ägde den eller kände till dess ägare. Jag ringde 114 14 och dom skulle försöka få tag i ägaren. Men kort därpå gick en byggentreprenör förbi, jag stoppade honom och frågade om han visste vem ägaren var, vilket han gjorde.
Har inte orkat masa mig ut för att kika till bilen nu men jag antar att någon tog sig an det. Jag har ju faktiskt annat o göra, som o sitta framför datorn till exempel ;)

Åh, tanken slog mig i gårkväll, nu är det inte många dagar kvar tills att Karina o Jonas ska ha barn nummer två! Jag längtar o längtar! Vi lär få vara beredda på att få en nattgäst mitt i natten, 24/7-tjänst numera!

Vi hörs lite senare!
Känner mig sådär pigg att jag vill hitta på något men vad?

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0