I välförtjänt liggläge

2009-10-20 | 19:49:57 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Totalt utslagen.
En tuff, tuff dag har jag tagit mig igenom. Jag blev återigen överraskad av vad ett inköp innebär. Trots att det inte var så länge sedan vi var på vårat första inköp, hade jag redan glömt bort trötthetskänslan. Att man kunde bli såhär trött. Orkar inte röra en fena.

Vi fick beställt en rejäl omgång varor; lampor, ljusstakar, ljuslyktor, möbler, bordsdukningsdetaljer, lite porslin, servetter, ljus m.m, m.m. Ska bli spännande o se vad den ordersumman hamnar på :)

Hämtade barnen hos svärföräldarna. Åkte hem och Wilma fick byta om till sina gymnastikkläder. Eftersom Viktor lovat att ägna tid åt butiken så fick jag åka ner till Aspenässkolan själv med båda barnen. Inte det lättaste! Samtidigt som Wilma hänger i en lian och dinglar så springer Elsa åt andra hållet. Hjärtat höll på att hoppa ur halsgropen flertalet gånger.

Nå väl, nu ligger jag här. Nerbäddad i soffan och som sagt, jag tänker inte röra en fena!
I morgon blir det promenad med Sandra och Lucas. Sen efter det ska jag bara ta det lugnt i hemmets vrå. Njuta av att bara vara. Tänker inte boka upp mig på något annat!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0