Kan själv, vill själv!

2009-10-19 | 22:36:58 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Att Elsa är glad i mat vet väl dom flesta som känner henne. Fort ska det gå annars blir det ett väldigt gnäll. Senast vid lunchtime idag kom det där förtvivlade gnället "eeeeh...".

Jag gav Elsa i stället yoghurten som hon fick till efterrätt. Är ju egentligen den där mamman som avskyr kladd. Även fast jag vet att det är övergående så kryper det i kroppen på mig när det kladdas. Men, dom ska ju också lära sig dom små och Elsa är faktiskt rätt duktig på att äta med sked (trots viss utebliven träning).

 
Maaaamma, det går för långsamt!


Meeera, meeera, meeera!


Så där ja. Jag kan ju faktiskt själv!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0