Koll på tablån

2009-10-06 | 22:43:32 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I förmiddags var Elsa & jag och hälsade på Moffe och söta Leah. Moffe hade bakat scones och dukat fram frukost, preeecis så som jag vill ha det :)
Tjejerna lekte lite på sitt sätt, Elsa knallade omkring och Leah satt och log. Passade sedan på att ta en promenad runt området i Långedrag, ligger ju en hel del fina kåkar där!
Elsa somnade i bilen på väg in till stan och likaså på vägen hem.

Åt en snabb middag hos pappa och spann vidare på våra affärsplaner. Det är tänkt att allt ska köra i gång snarast möjligt. Vi är (nog) överens om företagsnamnet nu och det blir i form av ett aktiebolag.

I morgon är blir det jag som får jobba. Viktor är fortfarande dålig så vi får turas om med arbetstiderna. Ser framemot kommande dagar under veckan. Jag har tidigare inte varit någon tv-torsk men har efter åren som gott blivit beroende av vissa program. Idol på fredag är redan spikat, premiären för Bonde söker fru med start i morgon. Och inte att förglömma den svenska versionen av Mommys boys som startar på torsdag. Får se till o sparka i väg Viktor till gymmet eller nå´t så att jag kan se mina program i lugn och ro. Det finns vissa tendenser till att dom "tjötas" sönder annars.

Sängen väntar, ska ju trots allt upp med tuppen i morgon! Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0