Mitt i papperskaoset

2009-10-19 | 10:59:05 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Jag kan nog tacka mig själv för min förmåga att hålla ordning i kaoset. Just nu ligger det, på soffbordet: papper från Försäkringskassan, ett x antal räkningar, prislistor från SSC, en almanacka modell stor, orderbekräftelser, en pärm fullsmockad med inspiration och information, ett inbjudningskort för barnkalas samt dagens GT.
Det är alltså inte bara en sak som jag har för mig just nu, oftast kommer allting samtidigt. Eller, jag får det att komma samtidigt. Trots mitt nuvarande kaos så ser jag ljuset i tunneln.

Tog mig precis en kopp kaffe och ska nu bege mig in i pappersröran. Jag gillar ju inte rörer så det får gå illa kvickt!

Vi hörs lite senare!

Ps. Gällande våran nya butik så ser planeringsschemat för veckan ser ut så här:

Måndag: Snickare på plats, vägg ska rivas, väggar ska sättas upp.
Tisdag: Förberedelser för målning, täckning av golv etc.
Inköp Tingstad papper.
Onsdag: Målning på dagen. Inköp IKEA.
Torsdag: Målning. Leverantörsmöte.
Fredag: Köpa all inredning från SSC
Lördag: Snickra. Bygga butiksdisk. Montera hyllor.
Söndag: Fortsättning på ovanstående.

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0