Mulet, kallt o trist

2009-10-22 | 11:18:24 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Visst finns det fina höstdagar då solen skiner o luften känns sådär lagom kall. Ingen rå vind eller piskande regn. Men dom dagarna då vädret ser ut som idag, mulet...regnet hänger i luften. Då vill jag bara ligga inne under en filt, duntofflorna på fötterna och något bra på tv.


Elsa ute i höstvädret.


Mormor, som numera bor i Alingsås, kommer till Lerum o hälsar på idag. Tänkte därför ta en runda ner till centrum när Wilma slutat dagis o fika lite med henne. Måste också köpa nya vantar till barnen. Dom där små fingervantarna försvinner ju stup i ett TROTS att vi har det organiserat; Elsa har en korg, Wilma en och Viktor o jag delar på en.

Gällande företaget Ljuva hem så har jag gjort färdigt den riktiga logotypen nu. Vi ska beställa nya ljusskyltar och annat tryckmaterial. Egentligen var det inbokat ett inköp på Tingstad idag men tiden räcker inte till. I går åkte vi till IKEA och fyllde ett helt släp med material för att bl.a. bygga en butiksdisk. Jag valde luckan Ädel, tycker den är lagom enkel. Kommande dagar kommer alltså bestå av ihopmontering av det inköpta.

Nu måste jag hoppa in i duschen, får passa på medan Elsa sover. Hörs senare!
.
Postat av: Anonym

Ny djurplågare i Göteborg. En hund stals utanför en affär och hittades dödad med avskuren svans.



http://www.gt.se/nyheter/1.1753078/hund-hittad-stympad-och-dod



http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.229966-lucinda-plagad-till-dods

2009-10-23 @ 07:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0