Ny dag, mer projekt

2009-10-26 | 10:04:44 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Dom där två morgnarna som man fick sova ut är ett minne blott. Visserligen var Viktor och jag ändå uppe o hoppade vid åtta-tiden, det utan att klaga. Men i morse vaknade först Wilma kl. 06 och Elsa en halvtimme senare. Då var det INTE kul! Det är FÖR tidigt!

Med sömniga ögon var det bara o traska upp, göra frukost till dom båda. Pettson & Findus går fortfarande varm på dvd´n. Nu har det också nått sin gräns så jag har beställt lite nya filmer till Wilma :)

Svärmor kommer efter lunch o tar hand om barnen. Jag ska till Tingstad för att beställa plastpåsar med tryck, köpa prismärkare, kartonger, presentpapper och gud vet allt.
Snickaren kommer till butiken först idag, en vägg ska rivas, ett par väggar ska upp. Efter det är det hög tid för oss att doppa penslarna i målarburken igen.

Det närmar sig med stormsteg. Öppningen av våran nya butik. Pappa säger att det kan vara bra o starta i uppförspacke (med tanke på den rådande lågkonjekturen alltså). Får väl tro på en erfaren mentor som far min då!

Vi hörs lite senare! Ha en bra dag!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0