Obotlig trötthet

2009-10-29 | 22:21:19 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Det är KRÄVANDE att starta företag. Det innebär SÖMNLÖSA nätter. Det innebär att hjärnan hela tiden arbetar på HÖGVARV.

Jag är totalt slut. Inte så slut att jag kommer kollapsa, jag behöver bara sömn. Mina ögon går i kors. Och nu när jag väl insett detta så tänker jag släcka lampan tidigt. Typ nu.

Förmiddagen ägnades åt mera inköp från Gripsholm, som vi valt att arbeta med. Vi köpte in lite extra av de produkter som vi tänker ha med i våran första annons. Syrran stannade hemma med Elsa och efter att vi kommit hem från inköpet var det med raska kliv för att hämta Wilma. 50 minuter för sent.
Åkte direkt till Ikea, hela syskonskaran, för att handla på oss de produkter som tidigare varit slut i lager. Tur att brorsan följde med oss för det var inga lätta paket vi bar ut och packade in i Viktors servicebil.

Väl hemma från Ikea så gick jag upp en snabbis till Jonas o Karina. Var bara tvungen att få en kik på underverket, lilla, lilla Viola! Men så liten! Har mina barn ens varit så små?! Helt otroligt! Vi hade köpt ett par rosa tossor i typ snowjoggingmodell från Replay, sockersött!
Middagen i form av soppa och pannkakor intogs hos svärföräldarna och därefter har jag varvat arbete med att kika på Mammas pojkar. Så, det var dagens rapport, nu SKA jag släcka lampan. Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0