Skenande tankar

2009-10-21 | 13:10:20 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Viktor o jag gick o lade oss redan vid nio-tiden i går kväll. Men som vanligt så har jag extremt svårt att somna, hur tunga än ögonen må vara. Nu när det dessutom rusar omkring ljusstakar, påslakanset och hyllsystem i mitt huvud så blir det desto svårare. "Men den där svarta ljuslyktan, den kanske kan stå där eller där".

Arbetet med företaget har ju bara börjat.
I eftermiddag packar vi in oss i bilen med påkopplad släpkärra. Vi ska köpa köksstommar som vi ska bygga butiksdisk av och lite smarta hyllor som vi ska ha runt disken. I morgon ska det köpas in presentpapper och alla tillbehör kring det (det näst roligare efter varorna!).

Sandra och Lucas var här i morse på lite frukost. Det är så kul o se hur dom hinner ändras mellan träffarna som går. Just idag var det slagsmål på lika villkor. Slagsmål och slagsmål, lite knuffar här o där, dragkamp om just DEN leksaken osv. Det är rejäla barn båda två så det är i alla fall ingen som kommer till skada! Hade varit värre om en av dom var liten och skör :)

Tänkte passa på att ta mig en dusch medan Elsa sover. Wilma ska hämtas om en timme så det blir ingen tid över till det då direkt. Dom är på utflykt idag och det var på nöd o näppe att jag kom i håg att ta med matsäck. Känner mig ibland som en dålig mamma som missar sådana små enkla saker. Ja, jag glömde mössan till Wilma i går till exempel. Får nog dela med mig av mina rusande tankar och skriva ner dom på papper, det är lätt att det bli för mycket som vilar på mina axlar annars.

Vi hörs lite senare! En vaaarm och lååång dusch väntar! Me like!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0