Stress

2009-10-30 | 20:01:20 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nerbäddad i soffan. Inga fler måsten idag. Förutom Idol på tv :)
Min kropp har börjat reagera på den stress som jag tampas med varje dag. Det är så ofattbart mycket som jag måste hinna med innan butiken ska öppna.

Lämnade barnen i morse hos svägerskan och hamnade i rusningstrafik. Efter att jag tagit mig igenom berget av leverantörsfakturor, skrivit kundfakturor och allt annat som tillhör mina uppgifter, så fick jag återigen ta mig in till stan. I rusningstrafik. Barnen hade besökt en lekplats och fått åkte tåg, spårvagn och buss, enligt Wilma. Hon babblade på dom bara den på hemvägen, kort därefter blev det knäpptyst. Båda ungarna somnade som två små stockar!

Tog en sväng till centrum. Beställde pizza och passade under väntetiden på att shoppa en ny kofta och ett par leggings. Wilma ska på kalas i morgon hos Lowa så det fick också inhandlas, en födelsedagspresent.

Nä, nu börjar Idol. Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0