Svar på kommentar

2009-10-15 | 22:37:28 | Kategori: Jossie | 1 kommentarer
Anonym skrev:
"Såg vad du skrivit på politiskt inkorrekt och håller inte med. Det är snarare tvärtom. En del människor (finns några idioter på flashback)tycker att "Vadå, det var ju bara katter, men hunden däremot..." Katter har alltid haft låg status bland folk men förhoppningsvis blir det bättre snart. Tycker alla djur är lika mycket värda. Även en kloakråtta."


Självklart är alla djur lika mycket värda men det jag menar är att han är en DJURMÖRDARE (en padda, ett x antal katter och en hund). För min del, som föll offer för hunden så skär det extra i hjärtat. Däremot fick hela situationen mer skruv efter att våran hund dödats, innan dess var det mest notiser. Jag pratar enbart utifrån vad JAG känner och det går inte att sätta sig in i denna situation om man inte varit med om det själv, så är det bara. Och slutligen, har själv haft katt (som av någon okänd anledning avled i samma veva som detta) så mitt hjärta bankar lika hårt för såväl katter som hundar.
/Josefin
.
Postat av: Anonym

Hej igen!



Jag menade att det säkert är så som du skrev, att eftersom du är ett av brottsoffren så blir du mer känslig och du känner att Torsten glöms bort men så är det inte. Oftast brukar det va tvärtom. Finns som sagt några (idioter på flashback) som inte tycker det är så farligt för att det handlade om katter. Att det var värre med hunden. Oftast, eller alltid, är det folk som aldrig har haft katt eller ens ett husdjur som tycker så. För alla som har haft katt vet hur underbara dom är som husdjur och familjemedlemmar.



Och vet ju så klart att du inte tycker så. Har läst om din katt och det låter ju misstänksamt det som hände den. Tänker också som du på den där paddan som han brände ihjäl. Tycker den borde ingått i åtalet. Sen håller jag med om att dom kan skriva Djurplågare/Djurmördare om honom i tidningen. Kramar.

2009-10-16 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0