Tisdag 27/10 2009

2009-10-27 | 14:06:22 | Kategori: Vardagsbestyr | 2 kommentarer
Det är ett fullspäckat schema om dagarna.
Först kom mamma förbi i morse med en brie/salamismörgås från Delikatessen. Efter att jag lagt Elsa i sin säng och att mamma gett sig av hemåt så startade jag dagen.
Jag tog mig an berget av tvätt.
Mailade efter ett x antal offerter från olika företag.
Har också ringt och beställt inredning från SSC.
Jag skissar och ritar. Kalkylerar och funderar. ALL tid ägnas åt företaget.
Det är kul, riktigt kul men det är svårt att uppskatta hur lång tid allt kan tänkas ta.

Har precis hämtat Wilma från dagis så nu är det slut på lugnet. Pettson & Findus snurrar på dvd´n som vanligt. Att hon inte tröttnar?!  

Ska nog vila ögonen ett par minuter innan Elsa vaknar. Måste hinna ner till centrum o köpa present till lilla Viola som föddes i onsdags (Olivias lillasyster). Har inte velat tränga mig på tidigare. Vet själv hur mycket mer tid det tar med två barn, en enorm omställning. Och så ska Wilma på födelsedagskalas till Lowa på lördag. Vad köper man till en femåring? Ja, jag tror hon fyller fem...

Vi hörs senare!
.
Postat av: Therése

Åh, så får man inte skriva, jag har ju varit sugen på en salami/Brie-smörgås i flera veckor nu, och en himla massa veckor återstår innan jag får äta en... Funderar på att ha med mig en på förlossningen sen, hahaha...

Nu är jag satans nyfiken på vad det är för butik ni ska öppna!! Vill veta!! Ang påsar så beror det ju på vad ni ska sälja för något, men jag tycker det känns lite lyxigare när man kommer från en liten butik med en fin pappkasse istället för plast...

2009-10-27 @ 16:29:54
URL: http://missgraphic.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack så mycket! Spännande med er nya affärsidé, lycka till! Hoppas det är okej att jag kikar in emellanåt :) Kram Johanna

2009-10-27 @ 22:34:57
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0