Under vård

2009-10-05 | 12:59:03 | Kategori: Vardagsbestyr | 2 kommentarer

Nyss hemkommen från storstaden.
Mina nära anhörig är återigen inlagd för sitt problem, den här gången av eget initiativ. Hoppas, hoppas att det ger något resultat den här gången! Jag vill så gärna börja leva MITT eget liv, rå om min familj och mitt hem. Vägen tillbaka är lång för min anhörige men jag ska plocka fram vartenda energiöverskott som jag har i kroppen.

I kväll är det Scandinavium och Frölundamatch som gäller. Håller både tummar och tår för att dom tar hem det i kväll. I lördags, när dom förlorade mot Djurgården, hade vi tippat på en vinst för Frölunda. Blev alltså ett x antal kronor fattigare. Men trots det så tänkte jag be mig på att spela för kvällens resultat också.

Nu är det heller inte långt kvar tills Wilma kommer hem. Jag längtar såå mycket efter henne! Det är helt otroligt hur tomt och tråkigt allting kan bli. Elsa håller ju låda på sin kant men inte i samma utsträckning som våran äldre torped :)

Nää, tänkte ta mig ett par minuters vila. Var uppe tidigt som attan i morse, suttit i bilköer och vårdköer. Vi hörs lite senare i stället! Ha en bra dag!

.
Postat av: Tant Ulrika

ag är med och tävlar hos Tant Ulrika om ett presentkort från myHeart.

MyHeart säljer dekorationer och tillbehör till bröllop och barnkalas.

Hos myHeart hittar du även romantiska presenter för det speciella tillfället. Var med och tävla du med!

2009-10-05 @ 22:21:30
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Tant Ulrika

Men gud så knäppt..skulle tipsa dig om min nya tävling..o så kom helt fel text in..vet inte om den kommentaren han komma i väg. Men ja, jag vill iaf tipsa dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu startat en nu kulig igen hos mig! =)

2009-10-05 @ 22:22:52
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0