Vilken utklassning!

2009-10-15 | 22:42:28 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Bra där Frölunda! Underbart!
En ren utklassning.

Dom senaste matcherna för Frölunda har väl gått...mindre bra. Kvällens match mot Färjestad var om inte annat ruskigt spännande, för visst höjer det stämningen när hjälmar och handskar flyger av?!
Frölunda vann med 6-1 och jag sjöng mig hes :)

Innan matchen åt vi i vanlig ordning middag på Danilo och i lika vanlig ordning tog jag Pasta Amarcord med pesto och parmaskinka. Yammie! Dessutom var jag så hungrig att jag lyckades pilla i mig varenda liten bit pasta. Till favvorätten tog jag två Mojitos, lika efterlängtade dom! Torsdag kan väl också vara en form av "lill-lördag" om man känner för´t :)

Dagen kunde inte avslutas bättre än med Frölundas vinst!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0