Aaaargh....

2009-09-14 | 12:55:08 | Kategori: Hem & inredning | 1 kommentarer
Jäkla pissmaskin!
För femte-sjätte gången på kort tid lägger tvättmaskinen av.
Hur kan en maskin från Electrolux, 2007, bara jäklas?

Jag rengör och putsar och polerar likt den pedant jag är.
Jag tömmer fickor noggrant.

Nää, den bara vägrar.
Mitt upp i en köksrenovering med allt vad det innebär o så ska den skiten lägga av också!
Visserligen så brukar den vara snäll nog att ge ett sista livstecken några dagar senare, så jag får väl vänta tills i morgon och se om den vill vara min vän ett tag till.

Och garantin. ETT ÅRS garanti.
Aldrig, aldrig i hela mitt liv att jag skulle köpa produkter från Electrolux.
Kyl/frysen är också skit och krånglar. Tacka vet jag Miele!

Oavsett, den dagen vi köper nya maskiner så får det nog bli dom svarta från BOSCH. Det ska tvättas med klass :)
Eller kanske Cylinda Titanium kunde pryda min tvättstuga fint?!




Vänster: Cylinda Titanium, Höger: Bosch (bilder från Tretti.se)
.
Postat av: Anonym

Haha, känner igen det där. Vi var tvungna att skrota vår gamla trotjänare som vi haft i över 10 år för den börjat hoppa omkring och låta så mycket när den centrifugerade. Vår nya låter precis lika mycket (om inte mer) och dessutom luktar tvätten äckligt när man torktumlat den.



Nu mera bryr sig företagen bara om kvantitet och inte kvalitet. :(

2009-09-18 @ 23:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0