Äntligen färdig!

2009-09-29 | 01:27:41 | Kategori: Tårtor, kakor & annat gott! | 0 kommentarer
Först nu. Först nu klockan 01.22 är Josefin klart med tårtan.
Idol kom emellan, likaså Svenska Hollywoodfruar och någon serie jag aldrig sett på tidigare. Det går ju att göra två saker samtidigt, kanske blir jag mer kreativ då? Oavsett så drar det ju ut på tiden när man gör på det viset. Något jag kommer att få sota för i morgon. Kommer antagligen ligga som en död sill på förmiddagen och snarka i kapp med Elsa.

Lovar att ladda upp bilder i morgon, orkar inte hämta överföringskabeln nu. Våningstårtan blev vit, vit, vit...precis så som mamma önskar det. Utseendet ändrades lite efterhand men pricken över i:et blev ängeln som jag lyckades få till så bra (ja, det ÄR bra med självberöm!).

Chokladtårtan får vänta tills i morgon, pallar inte mer nu. Ögonen går i kors och jag borde nog ta mig en dusch innan jag hoppar i bingen. Känner svaga osningar av vitchokladmousse och kondenserad mjölk som för övrigt luktar gammal skosula.

Vi hörs åter i morgon, såvida jag lever!
Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0