Äntligen fredag!

2009-09-25 | 22:40:24 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Sitter o halvtittar på filmen "Men in black 2". För övrigt en grymt bra film men den karaktär som jag gillar mest är den underbart söta mopsen! Me want´s it!


Bedårande söt Mopsvalp (bild från Google bildsök)

Det blev kinamat till middag idag men innan det tog vi en tripp till Nordlöfs för att inhandla ett par vinterkängor till Wilma. Viktor fick faktiskt välja och tog ett par med GoreTex från Ecco. Nu får hon nog lugna sig med skor på ett tag...eller snarare, hennes mamma får lugna sig! 

I morgon väntar första passet för Wilma på ishockeyskolan. Viktor fick köpt ett par skridskor till henne idag. 
Kanske är hon en isprinsessa eller rent av Bambi på hal is?
Både Viktor o jag kan ju det där med att stå på skridskor så är det genetiskt så....good for her!

Inte nog med det när det gäller ishockey. Frölunda spelar match mot Timrå i morgon och jag ska självfallet dit! Tänkte, i sällskap av syrran, ta mig en Mojito på "Trankan" efteråt också!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0