At work...

2009-09-25 | 09:05:29 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Åh, det är såå härligt att gå upp såå tidigt på morgonen....IRONI!!
Jag AVSKYR att gå upp tidigt på morgonen.

Hann dessutom bada Wilma och ta fram kläder till henne innan det var dags att åka. Jag ska börja mitt arbetspass med lite frukost, det skulle inte sitta allt för fel i kistan. Eller snarare, får jag ingen frukost så är jag varken effektiv i arbetet eller trevlig i tonen.

Hörs senare!
.
Postat av: Caro / Karlsebakken 37

Åh, så fint du har gjort på bloggen!! Kan du fortsätta med min kanske...!? Skulle behöva fixa till den lite också men det hamnar relativt långt ner på prioriteringslistan just nu...



Tack för alla grattishälsningar på sistonde, blev så glad!



Ha en skön fredag och en bra helg nu,



stor kram

2009-09-25 @ 09:19:46
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0