Bra start på dagen!

2009-09-02 | 12:59:50 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Efter att ha lämnat Wilma på dagis med ryggsäcken redo (dom är på utflykt idag med matsäck) så knallade Elsa och jag bort till Sandra och Lucas.
Sandra hade dukat upp en jättegod frukost och det gav mig verkligen en bra start på dagen!
Jisses, börjar bli bortskämd nu; middag serverad dagligen hemma hos mamma och pappa och Sandra har stått för frukost två gånger om. Ingenting som är mig emot, jag gillar det skarpt :)

Elsa ligger nu o sover, jag har dammsugit och våttorkat vardagsrummet efter allt byggdamm (ja, det där dammet som ALDRIG verkar försvinna). Måste ringa o köra på elektrikern nu så han kan montera ett vägguttag för kylen, så den kan flyttas in i köket. Typiskt sega hantverkare! Nu ringde han själv o kommer efter jobbet, hurra!

Sen ska det fejjas och grejas!
Inte har jag tid o sitta här i varje fall. Hej så länge!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0