BVC & Fika

2009-09-09 | 13:52:08 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Morgonen blev lika jäktig som vanligt. Gjorde i ordning en snabb matsäck till Wilmas utedag med dagis. Klädde på ungarna och sprang upp till dagis för att sedan dra på Wilma regnkläderna.

Gick sedan till Ica och mötte upp Lucas o Sandra. Tog en promenad ner till BVC, Elsa hade idag 1årskontroll och fick vaccin. Hon väger nu över 12 kg och är 81.5 cm lång. Stora lilla tjejen!
Knallade vidare bort till Aluddens lekpark och mötte upp en pappaledig kompis till Sandra och hans dotter. Tog en fika på Aludden och förvånadsvärt nog orkade jag inte äta upp den rabarbermuffin jag köpt. Sänkte två koppar kaffe för att bota min trötthet men statusen är fortfarande oförändrad.

Elsa sover just nu ute i vagnen (surprise, det händer aldrig!) och Wilma ska snart hämtas från dagis. Funderar på om det är infektionen jag har som gör mig så här håglös. Jag önskar att jag hade energi nog att springa omkring som en Duracellkanin, men icke.
Ska vila ögonen några minuter nu innan yrvädret ska hämtas. Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0