Elsas första kalas!

2009-09-06 | 23:00:11 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Puh! Jag är helt slut.
En sak är säker. Det ÄR jobbigt att ha kalas. Ännu jobbigare när man är kökslös.
Kalaset blev jättelyckat!

Jag är helt enkelt så trött att jag får återkomma i morgon. Har hållt mig borta från datorn i två dagar, all planering och allt pyssel har gjort att tiden inte funnits.


Elsa som blir ett år i morgon, lycklig över sin nya "ride" (present från moster)


Slutresultatet av tårtan (den blev inte riktigt enligt min ritning som jag tidigare delat med mig av). Våningstårta med vit chokladmousse och skogsbärsmousse. Spacklad med smörkräm och täckt med SP (Sugarpaste). Figurer gjorda i MP (modellingpaste). Mättande och god!





I morgon ska prinsessan firas igen, det är ju faktiskt hennes "riktiga dag" då!
Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0