En knapptryckning....

2009-09-14 | 23:27:45 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
...så är arbetsansökan och mitt cv nu i vägskickat!

Vad har jag gett mig in på?
*tuggar på naglarna*

Det gick fortare än jag trodde att plita ner sina erfarenheter, egenskaper och annat på ett snyggt och korrekt sätt. Ja, jag är nöjd! Det får bli banan inom ekonomi några år till innan jag sätts bakom skolbänken igen.
Att ha arbetat med ekonomi är ju en bra fördel för den utbildning jag tänkt läsa, fastighetsmäklare vid Borås högskola. Det ser jag mest fram mot.

Men först får jag knega på vanligt vis innan barnen är tillräckligt stora (det kommer dom väl aldrig bli förstås!)

Nu är det hög tid för sängen!
Godnatt!
.
Postat av: Johanna

Jasså, ska du läsa till fastighetsmäklare? Jag läste i borås och har jobbat sedan maj -08. Du gör nog rätt i att jobba några år till för just nu SUGER det, dessvärre. Det är superroligt och intressant men tufft som bara den. Jag tänkte inte på att det bara är provisionsbaserat och massa kvälls- och helgjobb när jag sökte så jag vill bara berätta det nu. Vissa månader blir det 0 kr och vissa dagar jobbar man 13 timmar. Snitt är väl 50-60 timmar i veckan iallafall. MEN det är som sagt roligt, lärorikt och man utvecklas massor!

2009-09-20 @ 22:31:19
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0