Ett kort, litet inlägg

2009-09-15 | 10:59:22 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ligger o halvslumrar i soffan.
Har kollat mailen tusentals gånger. Inte för att jag tror att man får svar så fort men jag hade gärna önskat. Många saker måste struktureras innan jag kan bege mig ut i arbetslivet på riktigt. Wilma och Elsa måste få bra vardagsrutiner, föräldradagar ska portioneras ut osv.

Kanske borde jag ta mig en kopp kaffe?
Jag har inte ens energi till att döda en mygga...

Satt uppe rätt sent i går för att få i ordning CV´n och arbetsansökan. I kväll ska jag skicka i väg till ytterligare ett jobb. Ett jobb som egentligen passar bättre schemamässigt. Fr.o.m oktober/november blir anställningen på 50-75% och fr.om. januari 100%. Mina 25% på nuvarande arbete kommer att kvarstå oavsett. Viktor får spela hockey på sin fritid och jag jobba på min :)

Nä, ska brygga mig en kopp kaffe. När köket blir klart ska espressomaskinen kopplas in igen, lite lättare så, att vara en knapptryckning bort från en kopp kaffe med nymalda bönor. Me like!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0