Finner inga ord....

2009-09-17 | 13:22:28 | Kategori: Jossie | 3 kommentarer
I dagens Göteborgsposten skriver dom att "Kattdödaren är åtalad".

Länk till Göteborgsposten och artikeln:
"Kattdödaren är åtalad"

Vad som upprör mig något fruktansvärt är att dom i artikeln skriver mer ingående hur han har gått tillväga. Vi, som ägare till Torsten, har inte fått tagit del av obduktionsrapporten och har heller inte fått någon mer information än att han "lemlästats" och att svansen var borta. Jag vet heller inte om kattägarna vet om att han sprutade hårspray i deras katters ögon.
På något vis tycker jag inte att man ska utge den typ av information. Det är alldeles för känsligt. Om man i tidigt skede, alltså direkt när det hänt, fått reda på detaljer, hade det varit en annan sak. Informationen strör salt i såren. Det går inte att glömma att det som hänt har hänt men nu så här lång tid eftersom orkar man inte med att få denna typ av information.

Det känns fortfarande overkligt. Man kan inte tro att det har hänt.
.
Postat av: Tant Ulrika

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga..Mår illa då jag läser raderna vad denne "man" gjort :S Förstår att det känns "än värre för dig"..!



KRAMAR

2009-09-17 @ 22:41:05
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Berra

Hoppas jäveln får sitt straff..

Förövrigt..Jag tycker inte ni ska kolla hur djuret dog, av uppenbara anledningar.

2009-09-18 @ 15:01:30
Postat av: Anonym

Har du/din mamma tänkt gå på rättegången? Jag tror inte jag skulle orkat det.



Blir så arg över hur media porträtterar honom. "Det är så synd om honom för han fick ingen vård, bla bla bla." Vissa människor föds onda för dom har en neurologisk störning. Dom KAN inte känna empati!



Jag tror inte han ångrar sig för fem öre, det är bara ett spel för gallerierna. Att han skrev brev och berättade detaljerat vad han gjort visar att han ville åstadkomma så mycket smärta som möjligt.

Han mår bara dåligt över att han åkte fast. Tyvärr så finns det folk som tror på hans krokodiltårar men får hoppas att domstolen ser igenom honom.

Tänker på er. Kram.

2009-09-18 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0