God kväll!

2009-09-09 | 20:25:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vegetariskt?
Trodde inte det om mig själv. Men det gick ner och rätten fick dessutom full poängpott.
Av någon konstig anledning så tillredde min far (köttälskare) en pastarätt med kantareller, parmesanost, zuccini och lök. Gräddig och supergod. Jag tog till och med två gånger.
Morsan var på sämsta möjliga humör och stack (ja, ni vet).

Efter ytterligare en sänkt kaffekopp så tog vi oss hemåt. Viktor spelar hockeymatch nu så jag försöker njuta av lugnet. Tänkte spendera lite tid framför tv´n sen o kika på Idol. Tycker det är SÅ roande att se alla som gör bort sig, tjejen i går t.ex. som pekade finger åt juryn och skrek "j-vla k-kjury". Moget. Pinsamt nog såg hon ut att vara av min ålder.

Och för att helt byta samtalsämne så planerar jag redan tårtbak nummer två, en tårta till pappas födelsedag. Tänker mig något i stil med en hockeypuck och på den en modellerad figur (pappa) med Frölunda Indianströja och ett par ölburkar... Får ta en tripp till Tårtdecor i Kungälv och inhandla lite nytt material.

Hörs kanske senare, måste sätta mig med lite annonsmaterial.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0