Hollywoodfruar & glassproblem

2009-09-16 | 23:13:51 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Eftersom jag missade första avsnittet av "Svenska Hollywoodfruar" så kikade jag på reprisen på TV3 Play. Och ja, ibland skäms man faktiskt över att vara svensk!

Den där Anna Anka. Vad är det för fel på henne egentligen?!
Jag blir uppriktigt sagt, mörkrädd!
Inte en mening som kom ur hennes mun kunde anses smart eller tänkvärd. Frågan är bara hur lyckliga dom egentligen är, dom där Hollywoodfruarna. Jag tror verkligen inte att dom är det minsta lyckliga egentligen. Att leva i lyx och flärd likt så som dom gör, det håller inte för all evighet.

Trots att jag skämdes emellanåt så kommer jag följa serien för fler goda skratt!


Som jag nämnde i går så slutade Wilma tidigare från dagis idag. Jag körde henne till mina morföräldrar. Dom hade planerat in en runda på Nolhaga djurpark men väl där så ville hon tydligen gå o gunga i stället. I närheten av djurparken ligger en stor lekpark som antagligen lockade mer.

Efter att hon fått gunga "enda upp till månen" så tog dom sig en glass på Triumf glass. Och i vanlig ordning så valde hon glasskulor efter utseende. Flertalet gånger har hon tagit orange glassorter som apelsin men aldrig att hon äter upp dom. I stället tvingar hon den som är med henne att byta glass med henne. Något man alltid får vara inställd på alltså :)

Mamma, Elsa och jag tog en sväng i Alingsås. Sprang runt inne i Storkenhuset, tog en fika å Espresso House innan vi drog oss hemåt. Och ja, vi åt middag hos mor och far idag igen!

I natt åker Viktor o pappa i väg till Danmark. Två lugna, sköna dagar väntar i min ensamhet!
Nu ska jag dock bege mig till sängen. Sandra och jag ska ta en promenad på morgonkvisten! Godnatt!

P.S. Skickade in ytterligare en arbetsansökan idag. Håll tummarna!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0