JUBEL!

2009-09-28 | 13:55:14 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Satt uppe halva natten i går med den där keruben (knubbig ängel) jag ska modellera i Sugarpaste. Det gick käpprätt åt hell... Men som det så vackert heter "skam den som ger sig" så gav jag mig på det i morse och fick till en riktigt, riktigt fin kerub. Är så stolt över mig själv :)

Jag tänkte göra en chokladig tårta med mestadels blomdekorationer och kristyrspritsningar och en våningstårta. På översta våningen ska keruben sitta och tårtan ska pyntas med rosetter, bårder, vita rosor och lite skimmer.
Har en lååång natt framför mig för det är helt omöjligt att arbeta med två barn, varav den ena som är hur "mammig" som helst.

Måste klämma in lite tid för Idoltittande och en kvällspromenad med Jonas också. Men, allt går ju faktiskt om man vill!

Elsa sover i skrivande stund och Wilma ska hämtas på dagis. På onsdag åker hon till Finland med sina farföräldrar och jag börjar redan känna saknad. Vem ska nu hålla låda i hennes tempo?! Elsa får vara beredd på dubbelt så många pussar, kramar och gosstunder. Lilla Wilma, ut i vida världen....
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0