Läggdags!

2009-09-13 | 23:30:58 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Klockan é mycket. Läggdags står på schemat. Välbehövd sömn då Wilma vaknade 04.30 i morse, fråga mig inte varför!

Filmen Patrik 1.5 var tokbra! Rolig och framför allt så innehöll den bra och viktiga ämnen. En och en annan tår föll väl från min kind, blödig som jag är.

Funderar på morgondagen... Ska nog inte göra något mer än att tvätta och dammsuga. Inga direkta planer. Tja, visserligen har jag ingått en överenskommelse med Jonas om kvällspromenader och så ska vi spela tennis ett par gånger i veckan. Skiftbyte mellan Viktors hockeyträningar och mina aktiviteter alltså. Oavsett så ska det bli rätt så kul o komma i gång igen. MÅSTE börja träna igen. Jag förfaller :)

Nä, dags att sluta dravla. Hörs i morgon! Sov gott!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0