Min dumma tand

2009-09-08 | 11:00:59 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Host, host, host. Och så lite snörvel.

Är inte alls i form idag och va det inte i går heller.
Vet inte om det är för att visdomstanden spökar.
Måste få tummen ur o ringa tandläkaren, vill inte, vill inte.

Ett åttonde tandläkarbesök ska bokas. Vid varje besök så rekommenderas jag att boka en tid för att dra tanden, ändå drar jag mig. Jag känner skräck inför en operation, sen är det så tråkiga pengar. Fast om man gångrar 8 stycken tandläkarbesök med 700kr då är man uppe i 5600kr, en operation kostar 3900kr. Dumma jag.

Kommer sättas på ytterligare en penicillinkur och med smärtstillande tabletter som man blir groggy av. Jag gillar inte att bli groggy. Näpp, måste ta itu med detta nu. Och så har jag faktiskt en hög med hushållsgöra att utföra.

I kväll är det terminsstart för Wilmas gymnastik. Måste till Allum innan och köpa nya träningsskor till henne. Utgifterna avlöser varandra, det är ju så det är :)
Hon har tjatat om gymnastiken under hela sommaren så äntligen kör den i gång igen! Det ska bli kul o se!

Vi hörs lite senare, måste sätta fart nu!
.
Postat av: Johanna

Jag drog ut en visdomstand igår. Det var inte direkt kul men faktiskt inte så farligt heller. Tipsar om att ha med en iPod och blunda under tiden så går det prima sedan. Liten svullen idag men inte farligt. SÅ det är helt klart värt det jämfört med att ha den kvar för din del, skulle jag tippa.

2009-09-13 @ 22:45:55
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0