Morr´n morr´n!

2009-09-14 | 09:53:28 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Hade INGEN som helst lust att gå upp i morse. Försov mig såklart.
Som tur var kom Viktor som en räddande ängel :)
och lämnade Wilma på dagis.

Elsa har precis somnat om. Konstigt nog vaknade hon i natt, vid fyra-tiden, och gallskrek. Kanske drömde hon bara något?
Hennes nya rutiner är att sova en gång per dag, mellan 12-15, men idag rubbas det. Och inte heller orkar jag hålla uppe en trött unge "bara för att".

Tänkte duka fram lite frukost, rosta bröd och hinka i mig kaffe (det kan jag behöva)
Sen är det dags att plocka fram arbetsmaterialet, ingen rast eller vila här inte!

Ha en bra dag så länge!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0