Nytt utseende

2009-09-22 | 22:37:26 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tänkte försöka fira höstens ankomst med en uppfräschning av bloggen. Meeen, i bland fungerar inte samarbetet mellan datorns ägare och datorn. Gjorde en ny header och slutligen lyckades jag stänga ner den. UTAN att spara. Sådär smart.

Dessutom har jag lyckats få bort rutan med lager och vilken knapp jag än trycker på så kommer den inte tillbaka. Alltså den inforutan där man kan sammanfoga alla inlägg i bilddokumentet, text, bild och vad det nu kan vara. Eftersom jag inte kan lägga ihop dessa går det heller inte att spara den som en hel bild.

Nå väl, bättre lycka i morgon!
Nu ska jag alldeles strax stänga ner för idag. Eftersom jag satt uppe till två i natt med pappas tårta så ligger jag efter med min skönhetssömn. Godnatt här och nu!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0