Smidade planer

2009-09-19 | 15:07:33 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Kära syster fyllde år i går men det blev nog inte riktigt som hon tänkt sig. Pappa och Viktor kom hem sent från deras lyxvisit i Danmark, barnen var trötta och familjen allmänt upp-å-ner påvända.
Planerna var egentligen en gemensam middag med paketöppning och goda tårtor.

Nu har jag tillsammans med brorsan, hans tjej, pappa och Viktor smidit lite planer inför kvällen. Hon har inte en aning om vad vi ska hitta på. Men jag får än så länge hålla tyst, tänk om hon skulle surfa in här på bloggen!

Vi tillbringade förmiddagen i Alingsås. Jagade rätt på ett par presenter till syrran, fikade på Espresso House och var åskådare till en Capoieragrupp, jisses vad duktiga dom var! Sjukt smidiga och kroppsmedvetna!
Kikade också efter ett lämpligt kit till i kväll men köerna var alldeles för långa för att jag skulle få köpt något. Typiskt för jag hittade verkligen potensiella skapelser :(

Nu ska jag dra på mig ett lager spackel, lika bra o vara färdig tills det är dags för avgång!
Hörs kanske senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0