Tomt, tomt...alldeles tomt!

2009-09-30 | 12:06:30 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Klockan elva kom svärföräldrarna och hämtade Wilma.
Vi packade hennes lilla Nalle Puh väska tidigt i morse. Väckningen var alltså "mamma, hur många trosor ska jag packa?". Gummistövlar, regnkläder, vinterkläder, trosor o strumpor, tröjor och byxor... Väskan blev full. Hade den checkats in på ett flyg hade det säkert fått en orange "heavy"-lapp som jag alltid får vid de tillfällen vi flyger :) Sådana saker är väl ärftliga, ha ha!

Det är redan så tomt, så tomt... Elsa sover o jag körde i gång med lite städning. Tänkte dock tillbringa lite tid framför datorn innan den riktiga röjningen påbörjas.

Mamma ringde i morse och var så nöjd över gårdagen, tårtan och alla presenter.

Nä, jag måste sätta fart. Funderar dock på att slänga ihop en tårta lite senare, har några chokladbottnar liggandes. Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0