Tv´n é min...bara min!

2009-09-23 | 19:51:39 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

När Viktor är borta så får man passa på att beslagta tv´n.

Varje år som en ny säsong av Idol kör i gång så intalar jag mig själv att jag "bara" ska se auditionen. Punkt slut. Men, säsongen rullar på och jag sitter ändå och följer den slaviskt. Ja, jag är torsk på Idol, Bonde söker fru, Ensam mamma söker, Lyxfällan och allt som går mer än en gång. Serier såsom OC, Heroes följer jag däremot inte. Så, lite rakryggad kan jag väl ändå vara :)

Gårdagens program av Idol gillade jag dock inte. Den där speeden dom körde med, man hann ju knappt se en tredjedel av deltagarnas framförande. Grupparbetet gick väl si så där för stortippade Jon, oavsett så tycker jag han är grym och är värd att ge en till chans. Kanske inte det lättaste att hamna med personer som har en helt annan typ av röst. Ja, vi får väl se vad kvällens program har att erbjuda!



Åkte till Viktors föräldrar förut och intog lite föda, laxsoppa. Trots min olust så fick jag pillat i mig lite. Hade vi haft ett kök hemma så hade jag definitivt inte gett mig ut... Känner mig som...överkörd.

Wilma åkte med farfar Stig till ishallen för att spana på matchen och Elsa lade jag precis i sängen. Nu börjar min egentid och jag ska se till att ta vara på den. Duntofflorna från Hästens är på, mjukisbrallorna likaså.

Hej så länge!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0