12/9 2009

2009-09-12 | 15:20:54 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Trots att jag inte gjort ett skit under dagen, hittills, så har timmarna rullar på rätt bra ändå.

Vi åt lite skaldjur i går, räkor o kräftor, drack lite vitt vin efter att barnen somnat. Kikade självfallet på Idol också, man får sig såå många goda skratt, rysningar (positiva) och tårar :)
Och efter det så somnade jag i soffan, strax efter nio, då Pirates of the Carribean börjat. Viktor tyckte väl att det var mindre kul o "fira fredag" men en trött fru så han tog med sina öl till brorsan och hans sambo.

Pappa tog med sig Wilma till centrum i morse. Det årliga arrangemanget "Livsrumsdagarna" är i gång och det fanns en del att erbjuda barnen. Wilma kom hem med en målad fjäril på kinden och ett par ballonger, nöjd som få.

Sitter o surfar runt för att bli lite klokare när det gäller bänkskivan till köket. Granit är toksnyggt, lättskött och svindyrt. Även fast vi kan få ihop till en granitskiva så känns det som så mycket pengar. Är det värt det? Antagligen är svaret ja hur det än må svida i plånboken.
Trots mitt ivriga surfande så blir jag inte klokare, det är bara jag o plånboken som kan styra det hela :)

Nä, nu kallar Elsa. Hej så länge!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0