Uttråkad...

2009-09-01 | 10:08:08 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag är minst sagt uttråkad. OM jag bara hade haft ett kök hade jag kunnat fylla frysen med nybakat. Mina dagliga rutiner är redan utförda. Elsa sover. Jag gör just nu INGENTING.

Det verkar i alla fall bli en kanonfin dag idag. Upp till 25 grader sa dom som tror sig veta. Wilma slutar redan klockan ett på dagis så vi får väl ta en sväng till parken.

Det är underbart att få spendera tid hemma med sina barn MEN först sjukskriven från april fram till september då Elsa föddes, det är fem månader hemma i ett orörligt tillstånd. Och på måndag är det ytterligare ett år som jag varit hemma. Även fast jag jobbat ett par gånger i veckan så börjar det ta på krafterna. Först i januari börjar Elsa en mjukstart på dagis och jag ser faktiskt framemot att ge mig ut i arbetslivet igen. Studier väntar ju om inte annat!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0