Yes, jag är redo!

2009-09-26 | 14:57:13 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I kväll väntar Scandinavium. Matchen mellan Frölunda och Timrå. Ska bli spännande!
Viktor, Jonas, syrran o jag ska dit och heja fram dom till en seger som heter duga :)

I morse packade vi in oss i bilen, köpte lite färska frallor och blommor på vägen. Svärmor fyllde nämligen år i går men vi tog igen det i morse i stället.
Eftersom svärföräldarna ordagrant kastar ut mig ur huset så väljer jag att slå ner min bak på Scandinaviums läkare. Svärmor bönade och bad om att få passa barnen, något man INTE kan säga nej till ibland!

Har precis duschat och ska nu ta fram det bästa av mina drag :)
Kvällen blir nog inte ung men kanske hörs vi senare ändå!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0