Det är vååår ute!

2010-04-09 | 14:03:01 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
För första gången på länge gick jag upp när klockan ringde. Jag har på sistone hamnat i någon sorts koma på morgonen och vaknat i all hast ett kort tag innan barnen ska lämnas på dagis. Morgonkaos alltså. Men i morse kunde jag ägna tid till både mig själv och barnen i lugn och ro. Bra start på dagen med andra ord!

Det vände dock lite senare då jag fick vända lugnet till total stress. Eftersom vi ska åka till London snart var vi tvungna att ta fram våra passnummer (för att checka in redan här hemma då vi reser med handbagage). Jag är/var helt 100 på att jag lagt passet i en låda i hallen men det är spårlöst försvunnet. Och eftersom det är min enda id-handling (japp, körkortet blev stulet för si så där 6 år sedan och jag har fortfarande inte fixat ett nytt) fick Viktor följa med och vittna på att jag är jag :)

Nytt fruktansvärt foto och 400 kr fattigare (i onödan)...

Nå väl, det fina vädret gör ju att man betydligt snabbare blir på gott humör igen. ÄNTLIGEN VÅR!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0