Det ser ljust ut för London

2010-04-21 | 12:00:37 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I morse var det återigen dags att packa ihop en matsäck till Wilmas dagisutflykt. Varje onsdag. En god macka, en bulle och en flaska med saft. Minns det själv i från när man var liten, när mamma eller pappa hade gjort i ordning en matsäck som senare skulle bli som världens överraskning :)

Det ser ljust ut på fronten om att komma i väg till London. Det hurrar jag för!
Under tiden som "gubbarna" ska gå på fotboll ska jag sätta mig i en park med en take-away kaffe och läsa en bok, alternativt strosa omkring "på stan" med Lollo & hennes kusin Emma. Jag skulle ju ha lagt vantarna på mig själv innan denna resa, när det gäller shopping, något som jag inte lyckats så bra med. Eller, jag har faktiskt inte köpt något onödigt till mig själv senaste månaden (kanske längre) men för att få ihop en bra budget hade det nog krävts några månaders köpstopp. Ett par nya jeans ska jag i alla fall införskaffa. Efter att Viktor och jag rensat ut garderober och klädkammaren gapar det rätt tomt.

Slutar kl. 14 idag och då kommer Karina o barnen hem till oss. Efter det är det dags att sätta på sig outfiten lämplig nog för stallet. Jag hoppas på att solen kikar fram så man kan ta sig en rejäl ridtur utomhus.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0