Efterlysning!

2010-04-22 | 13:00:39 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ibland funderar man på om man kunde dela på sig själv. I dag är definitivt en sådan dag.
Egentligen skulle jag bara jobba till 15-tiden. För att hinna träffa barnen, åka till hästen, packa, tvätta klart (givetvis i sista sekund)...

Min kära, pålitliga avlösare är plötsligt sjuk. Min andra avlösare är också sjuk. Min tredje avlösare räddade dock min dag och ställer upp på att jobba sista timmen - TACK!!

Nu hinner jag ju o stressa ihjäl mig! Vilken tur!
Inkluderat i schemat är också lämning av barnen + middag hos svärföräldrarna. Wilma hade utlovats "lill-lördag" idag med popcorn, chips o godis. Inte kan man svika ens lilla prinsessa.

Fasen också, måste köpa födelsedagspresent. Wilma ska på kalas på lördag.

Efterlysning: Fler timmar på dygnet, pålitliga medarbetare samt genomförd kloning av mig själv! Någon?!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0