Hur tänkte dom där?!

2010-04-16 | 14:34:27 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
I går fick vi ett schema från dagis som ska fyllas i. Vecka 28-32 är förskolan stängd med undantag för vecka 28 då dom kan ha öppet om flertalet har behovet.

Kruxet nu är att vi, Viktor och jag, har semester vecka 27-30... Det kan ju bli vissa svårigheter eftersom dagis har igenstängt två veckor då vi egentligen ska tillbaka till arbetet. Som rubriken lyder: "Hur tänkte dom där?!". Dom flesta har ju ändå semester under juli då industrisemestern börjar.

Oavsett så hade vi tänkt att jobba en vecka in på semestern eftersom vi packar våra väskor mot varmare breddgrader i september i stället. Jag ser verkligen fram emot att få sörpla i mig en Pina Colada liggandes i en solstol på en beach med kritvit sand.



Nu ska jag inte sitta o drömma mig bort allt för mycket, dags att återgå till arbetet!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0