Ingen lust...

2010-04-15 | 15:49:08 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Jag vet inte om det beror på min rådande sömnbrist eller om det helt enkelt bara är en sådan dag. "Jag-har-ingen-lust-till-någonting-dag". Solen skiner o alla äro glada :)
Borde vara glada.

Elsa och Wilma vaknade strax innan 05.00 i morse, det har ALDRIG hänt. Även fast vi visserligen sov trots Elsas ljuva stämma så var det en alldeles för diffus sömn. Vilket nu slutar på detta sätt, OBOTLIG trötthet trots cirka fem koppar med kaffe. Energidryck har jag dock inte provat med... Kanske värt ett försök?!

Jobbar till stängning idag, har precis satt i mig en bit ostpaj i sällskap av Viktor. Vi har ett nytt projekt/nya idéer på G... Spännande, spännande :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0