Långtråkigt...

2010-04-05 | 23:10:28 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Viktor & Jonas är på bio. Barnen sover och jag, jag gör ingenting.
Har hängt tvätt. Betalat lite fler räkningar. Ätit skinksmörgåsar. Lagt ut en annons på Blocket. Surfat runt. Pratat med pappa. Pratat med syster. Surfat lite till. Ätit upp resten av påskgodiset.

Visserligen ser jag att klockan är 23:09... kanske borde jag tänka på refrängen i stället?
Jag har ju en bok att läsa. En bok som jag för övrigt fastat totalt i "Snälla mamma... sluta dricka!". Författaren, Britta, är en numera nykter alkoholist och jag läser den för att försöka förstå "den andra sidan".

Intressant, skrämmande men så nära sanningen man kan komma.

Dags att packa ihop alltså :)
Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0