Redo för London

2010-04-22 | 22:32:48 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nu så. Nu är vi redo för trippen till London.
Väskorna är packade. Passen redo och dessutom har jag hunnit betala räkningar OCH deklarera. Gällande det sistnämnda är jag rätt stolt över mig själv då jag alltid annars sitter kvällen innan, räknar som en tok och skickar in i sista sekund. Och det känns också skönt att ha betalat alla räkningar så man vet vart shoppingbudgeten innefattar :)

Vädret i London ser lovande ut, 18-20 grader, mestadels sol. Mina retrobrillor har packats ner men den övriga outfiten känns inte genomtänkt för sådana temperaturer (baktanke: shopping).

Säger med detta inlägg hej då, kan inte utlova några rapporter förrän vi kommit hem!
Nu väntar skönhetssömn, gäller att vara fit för intensiva dagar!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0