Tidsoptimist

2010-04-14 | 09:46:12 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Som den sanna tidsoptimist jag faktiskt är tänkte jag slänga in ett snabbt inlägg innan... ja, innan jag får mer bråttom än vad jag har. Tänkte INTE ta med mig datorn till jobbet idag men var tvungen att maila en order nu på morgonkvisten.

Slutar tidigt idag, 14.00, och ska upp en sväng til Karina med barnen. I morse gick Wilmas grupp på årets första utflykt och Elsa var ilsk som ett bi över att hon inte fick följa med. Hennes humör ger en snudd på trotsåldern som verkar närma sig med stormsteg. Och dom nya skorna ville hon inte alls sätta på sig i morse utan ville välja skor själv. Sedan innan hon också fick en ryggsäck på ryggen blev hon förbannad över det. Härligt morgonhumör :)

Nä, måste pysa nu. Ska hinna köpa "frulle" också. Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0