Underbara SOOOL!

2010-04-12 | 17:56:24 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Oj, vilken segdragen dag. Jag har lust att bara sitta ute i solen, få färg på nosen o ta en kopp kaffe!

I går var jag i alla fall ledig så vi passade på att göra ett spontanbesök med brunch på Aludden. Från början tog vi bara en promenad men efter att ha gått en bit kände vi båda hur magarna kurrade. Det passade då rätt bra med en buffé :) Åh, vilket härligt väder det var!

 
Elsa smaskar i sig en glass efter brunchen (Matvrak!)


Brorsan & Wilma (efter att jag köpt glass till tjejerna sa Jesper "får inte jag också en glass?", så jag fick bege mig mot glassfrysen igen och köpa en även till honom, han är värre än ett litet barn!)

När vi kommit tillbaka hem hade Elsa somnat i vagnen och Wilma ville gunga. Viktor o jag intog därför varsin stol med position i liggläge så låg vi där o stekte en stund! Den härliga känslan blev dock kortvarig då jag slogs av tanken att jag hade stallet att tänka på. Det var bara o ge sig i väg. Tog en rejäl tur ute i skogen och när jag red längs grusvägen gassade solen på i ansiktet.

Tänk va mycket gladare man blir av våren, sommaren och SOLEN! Lovely!

Nä, dags att packa ihop. Ska i väg en sväng till Allum och/eller Lindex o köpa tunna mössor till tjejerna.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0